Strona główna » News » 10 BŁĘDÓW, KTÓRE MOGĄ ZABIĆ TWÓJ BIZNES ODŚNIEŻANIA

10 BŁĘDÓW, KTÓRE MOGĄ ZABIĆ TWÓJ BIZNES ODŚNIEŻANIA

Kiedy zaczynasz w jakimkolwiek biznesie, popełniasz błędy.

Zwłaszcza w biznesie tak nieprzewidywalnym jak odśnieżanie.

Musisz jednak unikać tych 10 błędów, ponieważ będą cię kosztować dużo pieniędzy…

… i może zabić Twój biznes odśnieżania.

10. Nieudokumentowanie wszystkiego

Prowadzenie firmy zarządzającej śniegiem i lodem to ryzykowny biznes — zwłaszcza jeśli chodzi o poślizgnięcia i upadki sądowe.

Jeśli chcesz ograniczyć odpowiedzialność, musisz dokumentować za każdym razem, gdy wjeżdżasz na posesję klienta.

Zapamiętać:

  • Czas
  • Kto oczyścił parcele i chodniki?
  • Data i warunki pogodowe

9. Nieudokumentowanie wizyt przedsezonowych i wizyt kontrolnych

Kiedy ty lub twoje ekipy śnieżne wrócicie, aby ponownie nasączyć lub zaorać śnieg, należy zanotować godzinę, datę i co zrobiłeś, a także kto był z tobą.

To samo dotyczy wizyt przedsezonowych ( które są niezwykle ważne ).

Nawiasem mówiąc, jeśli obiecałeś w kontrakcie, że będziesz przeprowadzać wizyty kontrolne, lepiej się dopilnuj, aby to zrobić… w przeciwnym razie możesz zostać pociągnięty do odpowiedzialności za roszczenie dotyczące poślizgu i upadku.

8. Nie dotrzymanie podpisanej umowy na śnieg

Co powiedziałeś, że zrobisz?

Co jest na piśmie?

Jeśli obiecałeś, że parkingi zostaną opróżnione do godziny 6 rano, kiedy przyjedzie pierwsza zmiana do pracy, to te parkingi muszą być czyste.

Nie przesadzaj z załogami, aby wyczyścić więcej parceli, niż są w stanie ukończyć.

W przeciwnym razie ryzykujesz, że zostaniesz pociągnięty do odpowiedzialności za obrażenia lub po prostu zły zarządca nieruchomości, którego parking nie został oczyszczony do czasu, gdy pracownicy rozpoczęli swoją zmianę.

Stowarzyszenie Accredited Snow Contractors Association (ASCA) ma szablony, które pomogą Ci opracować umowę, która zmniejsza ryzyko związane z odpowiedzialnością i nadal prowadzi pomyślną działalność związaną ze śniegiem.

 7. Nieumiejętność nauczania i wpajania w swoje ekipy śnieżne znaczenia dokumentowania

Jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz upewnić się, że liderzy zespołów i/lub zespoły wiedzą, jak rejestrować, kiedy przybyli, co zrobili i ile czasu zajęło w każdym zamówionym miejscu.

Powinno to być częścią Twojego procesu szkoleniowego i udokumentowane w Twojej firmie.

Zaczynasz już widzieć wzór? Dokumentacja może być najważniejszym narzędziem przetrwania, jakim dysponuje Twoja firma zajmująca się śniegiem.

6. Brak ważnego języka w umowie prowadzi do przyszłych problemów z klientami

Upewnij się, że masz odpowiednie podpisy między wszystkimi stronami (na przykład Ty i zarządca nieruchomości).

Oto inne ważne punkty, które należy uwzględnić w umowie:

  • Daty obowiązywania umowy.
    • Na przykład Twoja umowa obowiązuje od 15 listopada 2018 r. do 15 kwietnia 2019 r.
  • Nie używaj języka, który stawia nierealistyczne oczekiwania Tobie lub Twoim załogom.
    • Na przykład nie możesz zagwarantować, że chodniki będą gołe, jeśli burza śnieżna nadal będzie silna o 8 rano
  • Upewnij się, że w umowach zawierasz zdarzenia „ Działania Boże ” lub „Siła wyższa”.
    • Są sprawy, których nie możesz kontrolować, ponieważ Matka Natura ma własny umysł.
    • Ogranicz, ile bierzesz na siebie odpowiedzialności.
  • A jeśli podpisujesz umowę sporządzoną przez klienta, upewnij się, że przeczytałeś język przed podpisaniem w linii przerywanej.
    • Jeśli czegoś nie rozumiesz w umowie, poproś o wyjaśnienie.
    • Lepiej z góry wiedzieć, za co ponosisz odpowiedzialność i nadal mieć szansę nie podpisania umowy, w porównaniu z podpisaniem umowy i pociągnięciem do odpowiedzialności za coś, co nie było Twoją winą.

5. Nie szkolić swojego zespołu w zakresie korzystania ze sprzętu śnieżnego lub zabierania go na wizyty na miejscu

Jeśli chcesz uniknąć problemów z odpowiedzialnością, a także zepsutego sprzętu śnieżnego , upewnij się, że przeszkolisz swoje załogi w zakresie korzystania z różnych pługów, ładowarek kołowych i innego sprzętu.

Ponadto, jeśli masz komercyjne konta śniegowe , upewnij się, że zabierasz kierownika załogi lub jednego z członków swojego zespołu do każdego miejsca, aby wiedzieli, gdzie umieścić śnieg, kim jest zarządca nieruchomości i jak rozplanowany jest parking.

4. Ostrzeżenie dla początkujących: brak odpowiedniego sprzętu do skutecznego czyszczenia parkingów

Upewnij się, że masz sprzęt o odpowiednim rozmiarze do zleconych prac.

Korzystanie z mniejszych ciężarówek, które nie są przeznaczone do obsługi ciężkiego pługa lub pchania ciężkiego śniegu, tylko utrudni pracę.

Ponadto Twoje ciężarówki i pługi nie wytrzymają tak długo, jeśli będą musiały pracować ciężej, niż powinny.

3. Kupowanie używanego sprzętu

Kiedy zaczynasz, nie masz dużo pieniędzy na sprzęt śnieżny.

Należy jednak zachować ostrożność kupując używane pługi i dmuchawy.

Ogólnie rzecz biorąc, kupowanie używanego pługa to zły pomysł, ponieważ odkładnica może mieć problemy, których nie zauważysz, dopóki nie użyjesz go o 3 nad ranem

Jak wiecie, firmy odśnieżające ciężko wykorzystują swój sprzęt, więc wiele razy nie jest on w dobrym stanie. Jeśli kupujesz używane, upewnij się, że pochodzi od zaufanego dealera.

2. Nie zwracanie uwagi na alerty pogodowe

Nie pozwól, aby pogoda Cię zaskoczyła.

Upewnij się, że zwracasz uwagę na lokalną pogodę, aby wiedzieć, kiedy nadchodzi burza.

Możesz dostroić się do lokalnych stacji pogodowych, Accuweather.com , NOAA.gov lub zainwestować w Weatherworks, które będą Cię informować o najnowszych prognozach i raportach pogodowych.

W przeciwnym razie będziesz mieć zirytowanych klientów, którzy zastanawiają się, dlaczego nie rozliczasz ich partii.

1. Zapominanie o komunikacji z klientami

Ten jest duży.

Informuj swoich klientów na bieżąco.

Zainwestuj w oprogramowanie do planowania śniegu, które umożliwia wysyłanie aktualnych wiadomości do klientów, aby wiedzieli, kiedy przyjeżdżasz wyczyścić ich partie lub kiedy będziesz przeprowadzać kolejną wizytę.

Dodatkowo, gdy korzystasz z oprogramowania śniegowego, takiego jak Service Autopilot , możesz skonfigurować automatyczne wysyłanie wiadomości do swoich klientów.

Rozwijaj swój biznes na śniegu… Szybciej (i przy mniejszym stresie)

Natychmiastowe fakturowanie

Lepsze planowanie

Zarządzaj swoimi klientami i pracownikami w jednym systemie

Rozwiązania, które ochronią Cię przed największymi śnieżnymi błędami biznesowymi

Jeśli zrobisz to dobrze, Snow jest tego wart.

Ale musisz to zrobić dobrze , w przeciwnym razie możesz zaryzykować utratę całego biznesu. Nie daj się zasypać źle napisaną umową – ani nie daj się złapać niespodziewanej burzy śnieżnej.

Ta lista zawiera prawie wszystko, czego potrzebujesz, aby sezon śnieżny przebiegał gładko i opłacalnie.

Konkluzja? Bądź proaktywny, aby Twoja firma zajmująca się odśnieżaniem nie została zasypana przez źle napisaną umowę lub nie obserwowanie nadchodzącej śnieżycy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *